• خانه
  • لیست محصولات
  • ثبت سفارش
  • درباره ما
جستجوی پیشرفته
ورود / ثبت نام

ورودایجاد حساب کاربری

رمز عبور را فراموش کرده اید؟
علاقه مندی
0 محصول / 0 تومان
  • خانه
  • لیست محصولات
  • ثبت سفارش
  • درباره ما
ورود / ثبت نام

ورودایجاد حساب کاربری

رمز عبور را فراموش کرده اید؟
علاقه مندی
0 محصول / 0 تومان
خانهرسانهکتاب پایان نامه‌ها درباره نحوه تبلیغات و ترغیب مردم به خرید کالای تولید داخل
محصول قبلی
واکنش هنرمندان به شهادت سردار قاسم سلیمانی
واکنش هنرمندان به شهادت سردار قاسم سلیمانی
بازگشت به محصولات
محصول بعدی
تاریخ شفاهی مدیریت بحران
تجربه نگاری مدیریت بحران زلزله، سیل و بلایای طبیعی
حمایت از کالای تولید داخل
ترغیب مردم به خرید کالای تولید داخل
ترغیب مردم به خرید کالای تولید داخل
بزرگنمایی تصویر

پایان نامه‌ها درباره نحوه تبلیغات و ترغیب مردم به خرید کالای تولید داخل

بسته پژوهشی

دانلود نمونه محصول

 


تعداد صفحات: 4 صفحه (1316 کلمه)

مقایسه
افزودن به علاقه مندی
دسته: اجتماعی, اقتصادی, رسانه, علمی, فرهنگی, کتاب, محیط زیست, مقاله برچسب: آمار, آموزش, اقتصادی, پایان نامه, تبلیغ کالا, تبلیغات, تولید داخل, خرید کالای داخل, خرید محلی, کالای داخلی, محصولات داخلی, محصولات محلی
اشتراک گذاری
Facebook Twitter Pinterest linkedin WhatsApp WhatsApp Telegram
  • مشخصات
  • نظرات
مشخصات

بسته ۱: معرفی ۵ پایان‌نامه با موضوع اهمیت تبلیغ درباره مصرف کالای تولیدات داخلی؛ مانند پایان‌نامه “خرید محلی” بررسی رفتار مصرف کننده و محصولات چوبی که به مطالعه نگرش و اعتقاد مصرف کنندگان در مورد محصولات کشاورزی محلی آمریکا، پایان نامه “عوامل تعیین کننده ترجیح محصولات خارجی بر محصولات محلی: مورد مطالعه کفش یا پارچه در شهر گوندار، اتیوپی و …

بسته ۲: بررسی ۴ مقاله در مورد اهمیت تبلیغ درباره مصرف کالای تولیدات داخلی؛ مانند “چرا محصولات محلی بخریم؟” توسط مرکز رشد اجتماعی و اقتصادی که در آن شناسایی راه‌های افزایش رونق محلی با نگه داشتن پول در اقتصاد محل، مقاله “خرید محلی: تحلیل اثرات اقتصادی آن بر پورتلند، ماین با هدف جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده‌ها در مورد اثرات اقتصادی خرید از مشاغل محلی و … .

بسته ۳: تعدادی مقاله، پایان‌نامه، گزارش و … مرتبط با خرید کالای داخل + توضیح. مانند مقاله‌ای با موضوع ارزیابی مزیت‌های اقتصادی خرید از کسب و کارهای داخلی، پایان‌نامه‌ای با موضوع نقش تبلیغات در ارتقای محصول و … .

 

موضوع: معرفی پایان نامه‌هایی درباره نحوه تبلیغات و ترغیب مردم به خرید کالای تولید داخل
تولید کننده: گروه پژوهش و ترجمه پُرسا
تعداد صفحات: ۴ صفحه (۱۳۱۶ کلمه)
نظرات

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پایان نامه‌ها درباره نحوه تبلیغات و ترغیب مردم به خرید کالای تولید داخل” لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − سه =

محصولات مشابه

مصاحبه با گرافیست ها
مشاهده سریع
افزودن به علاقه مندی
بستن

برترین گرافیست‌ها و سبک‌های مدیریتی در حوزه هنر

رسانه, فرهنگی, کامپیوتر, هنری
اطلاعات بیشتر
خلاقیت در ویدئوکلیپ
مشاهده سریع
افزودن به علاقه مندی
بستن

خلاقیت در ویدئو کلیپ

رسانه, علمی, فرهنگی, فیلم, کامپیوتر, ویدئو کلیپ
اطلاعات بیشتر
هویت بخشی به جاده‌ها
هویت بخشی به جاده‌ها
مشاهده سریع
افزودن به علاقه مندی
بستن

هویت‌بخشی به جاده‌ها

اجتماعی, بناها و مجسمه‌ها, تاریخی, رسانه, عکس, فرهنگی, محیط زیست, هنری
اطلاعات بیشتر
بازی‌های خانوادگی
مشاهده سریع
افزودن به علاقه مندی
بستن

بازی‌های خانوادگی

اجتماعی, بهداشت, سلامت, فرهنگی, هنری
اطلاعات بیشتر
استفاده از عکس آنلاین
مشاهده سریع
افزودن به علاقه مندی
بستن

استفاده آنلاین از عکس

اجتماعی, رسانه, ‌سایت, عکس, فرهنگی
اطلاعات بیشتر
کتاب، فیلم و مستند درباره سوریه
مشاهده سریع
افزودن به علاقه مندی
بستن

کتاب، فیلم و مستند درباره سوریه

اجتماعی, تاریخی, رسانه, سینما, فرهنگی, فیلم, کتاب, مذهبی, مستند, ویدئو کلیپ
اطلاعات بیشتر