این گزارش به علل شکل گیری و رشد وی او دی ها، مزیت وی او دی ها نسبت به سایر شبکه های کابلی، مهمترین نمونه های موفق وی او دی های موجود در جهان، سرمایه گذاران پلتفرم ویدئوی درخواستی، گستردگی مخاطب وی او دی ها در کشورهای گوناگون، قوانین و مقررات هر کشور در قبال وی او دی های خارجی، نحوه جریان سازی و تبلیغات وی او دی ها در کشورهای مختلف، مدلهای تامین مالی وی او دی ها و ویژگیها و مدلهای تولید محتوای وی او دی های مختلف، می پردازد.
وی او دی ها
بسته پژوهشی
تعداد صفحات: 97 صفحه ( 26116 کلمه)
سال انتشار: 1400
دسته: رسانه
برچسب: رسانه, شبکه_کابلی, وی_او_دی
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.